Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2008 23:11 - "... Просто ми се иска да бъда спасителят в ръжта..."
Автор: eek0stravagantsa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4738 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 08.05.2009 21:04


„... Не съм много сигурен дали Фийби разбираше за какво и говоря. Нали беше още малка и прочие. Но поне му слушаше. Стига поне да те слушат, пак е добре. Татко ще те убие! Ще те убие – повтори тя. Аз обаче не я слушах. Мислех си за нещо друго – нещо шантаво. Знаеш ли какъв ми се ще да стана? Искам да кажа, ако ми дадат да си избера, дявол го вземе. Какъв? Престани да ругаеш. Знаеш ли тази песен: „Ако някой някога улови в цъфналата ръж”? Иска ми се... То е „Ако някой някого целуне в цъфналата ръж” – прекъсна ме Фийби. – Това е едно стихотворение от Роберт Бърнс. Зная, че е стихотворение от Роберт Бърнс. Права беше. То е „Ако някой някого целуне в цъфналата ръж”. Тогава обаче не го знаех. Мислех, че е „Ако някой някога улови” – казах аз. Както и да е, аз все си представям малки дечица да си играят на някаква игра в една голяма ръжена нива. Хиляди деца – а наоколо няма никой, никой голям човек, искам да кажа – освен мене. А аз си стоя на ръба на някаква шеметна пропаст. И каква ми е работата? Да спасявам всяко дете, което тръгне към пропастта – искам да кажа, ако то се е затичало и не вижда накъде отива, аз да изляза отнякъде и да го спася. Ето, това бих правил по цял ден. Просто ми се иска да бъда спасителят в ръжта. Знам, че е лудост, но ей на, това е единственото нещо, което наистина ми се иска да бъда, зная, че е лудост. Фийби дълго мълча. А като продума, само каза: Татко ще те убие. Не ми пука, ако ще, нека ме убие – казах аз. ...” СПАСИТЕЛЯТ В РЪЖТА ДЖЕРЪМ ДЕЙВИД СЕЛИНДЖЪР



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
1. laura - Можеш
05.05.2009 00:25
да бъдеш всеки ден спасител, дори и да не е е в ръжта. Вярно, не е толкова драматично, по-скоро е ежедневно.
Поне аз съм спасила едно тежко болно куче и досега е с нас малката ни красавица.
Красиво е да спсяваш :)
цитирай
2. анонимен - Може би вече си
15.10.2009 19:28
Почувства ли се вече спасител, дарлинг?!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eek0stravagantsa
Категория: Лични дневници
Прочетен: 208062
Постинги: 80
Коментари: 50
Гласове: 3969
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930